GÜZEL GÜNLER SANA GELMEZ ! SEN ONLARA YÜRÜYECEKSİN !

>> 13 Mart 2015 Cuma











Evet ! Güzel günler sana gelmez ! Sen Onlara yürüyeceksin !

Bende öyle yaptım zaten .. Bu resimler  o günlerden :)

Son iki buçuk ay, her türlü zorluklarla ilerledi durdu, ama biz de  yerimizde durmayı seçmedik.En azından BEN seçmedim !
 Hastalık sağlık güzellik zorluk vs.. her şey bizim için değil mi zaten  ?
O sebeple Bırakın kabınızı hayat doldursun.. Gereksiz çabalar içinde olmayın derim, hele gereksiz EGO vE hırslara hiç yeltenmeyin bile.. 
SON SÖZÜ HAYAT SÖYLER !

Siz şükür ve şükranla  her sabah kalkın sadece ve sadece  insanlığa doğru yürüyün .Neyi görmek isterseniz öyle davranın, sevgi bulaşsın hayatlara, huzursuzluk kaygı umutsuzluk bırakın kalsın oldukları yerde..
Kurtarıcı falan da beklemeyin ! Yok öyle biri ! Taşın altında ki hep sizin elinizdir bunu da unutmayın ! Hayat cesaret oyunudur derler , cesareti olmayan hep seyreder ...
Korkmayın ! Gücünüz iradeniz daima içinize..Yeter ki hep kendinize sıkıca sarılın ! İçinizdeki güç maneviyattır !
HER ZAMAN KORUNUYORUZ İLAHİ GÜÇ TARAFINDAN..BUNA SIĞININ YETER..

YANİ  BENİ SORAN DOSTLARIM :

BU YAZDIKLARIMIN ANLAMI  DİMDİK AYAKTAYIM MESAJIDIR  !! :)))

Yakında gel  gez gör Ve  hatta pişir yapıcaz...

Bizi soran dostlar : Biraz daha yol var .. Nisanda  bahar yaşarız dualarınız ile ..
VAROLUN...


Read more...

HOŞGELDİN KAHVALTISI

>> 5 Ocak 2015 Pazartesi













Sevgi o kadar güçlü bir duygu ki, yarış edeceği hiç bir rakibi yok bence..Önüne kattığı her engeli aşacak kadar kuvvetli.. 
Başka zaman olsa parmağım kımıldamazdı  bilirim ben kendimi..
İnsanın hayatında fedakarlığı sonsuz olan insanlar var ya.. Ve ben değil parmağımı, tüm bedenimi ruhumu enerjimi son zerresine kadar adıyorum yeğenim için...

Oysa Ruh öyle dolu.. beden taş kadar ağır !! dil çoktaaan susmuş ..
Anlamak çok zor şu  olanı biteni..  Sulara anlattım.. havaya anlattım.. duvarları titrettim.. 
Sadece kendi sesimi ben Duydum ......
Sanırım Kolay Olmayacak....

BUGÜN KEMOTERAPİ  İLK GÜNÜ... ( Dualarınızı eksiltmeyiniz ))


------------------------------------------------------------------------------------

İstanbul buzzz gibi...az görülür soğuk ve fırtınalardan biri daha yaşanıyor.. Alışveriş için dışarda gerçekten zor saatler geçiriyorum..Trafik,, delice tipi,, rüzgar..buzz gibi hava çok yoruyor beni..
İki saat sonra Eve giriyorum.. sıcacık bir ıhlamur kokusu sarmış etrafı.. Karanfilin keskin kokusu ruhumdan içeri giriyor misler gibi..yardımcım hazırlamış, zencefilimi de eklemiş..ne iyi geliyor.... hem de nasıl..
Bir yandan daha nefes bile almadan, yarış halinde ayıklanacaklar..pişecekler.. sıraya girip hızla hazırlanmaya başladı..sabah erkenden başladığım hazırlık akşam 11.e kadar sürdü..
..................Tüm bu koşturma Yeni yıla bir gün kala Danimarka'dan gelen kardeşimin oğlu Timur'a Hoşgeldin ve Veda kahvaltısı içindi..
Noel tatilini fırsat bilen yeğenim sayılı günlerinden birini de bizimle geçirdi..
Danimarka zaten karlar altında ,birde İstanbul'a yağan kar bizi gülümsetse de Timur'u hiçde gülümsetmemişti :))  Beykoz'da site içindeki evleri de karlar altındaydı !!
 Geldiklerinde otoparkta ki arabalarının üzerindeki kar , Şaka gibiydi !!!

Ailecek sıcak saattler yaşandı. hasret giderildi..Masa tamamen Timur için hazırlandığından, sadece onun özledikleri yapıldığından dakikalarca yemekler seyredildi :)) Resimleri çekildi.. 
Timur'un  özledikleri her zaman aynı, halasının specialleri de değişmiyor zaten..
Ama halasının da hakkını yemiyelim lütfen..
her türlü sarma, dolma, ıspanaklı börek, havuçlu yoğurtlu salata,el emeği kurabiyeler, cupcakeler, pastalar. en önemlisi hepsi bir günde tek başıma hazırlandı !!! 
Yardımcım ve hiç kimseler  adetim üzre mutfağa giremiyor ..O sadece evden sorumlu..

Benim ki Yeğen aşkı efendim..

Sevdiklerimizle nice güzel günlere.....

Read more...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP